خبرهای زنده روز

تفریحی سلامت

خبرهای زنده روز

تفریحی سلامت

وب گردی در دنیای نت هر روز بروز باشید و از همه جای جهان با خبر شوید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

اشتباهات رایج آرایشی


Image result for ‫اشتباهات رایج آرایشی‬‎



ابروهای نقاشی شده
ابرو باید مرتب بوده و شکل مشخصی داشته باشد،اگرچه برخی زنان آن را بسیار پررنگ می کنند، نقاشی شده مثل کاریکاتور ! رسم دقیق یک ابروی مشخص با یک مداد ابرو کاریست که یا از روی عجله انجام میشود و یا از روی جهالت ! اگر شما تاکنون با این واقعیات مواجه نشده اید پس شما آرایش خوبی دارید . اما اگر برخی از این ویژگی ها برای شما آشنا هستند وسوسه خود را کنترل کرده و سعی کنیدتا حرفه ای آرایش کنید!آرایش صورت
سایه های سرخ
 
اغلب زنان در آرایش خود از سایه های قرمز برای پلک استفاده می کنند . این کار را نکنید! رنگ های صورتی وقرمز ، انتخاب خوبی برای پلک های متحرک نیست !

سایه های رنگی

سایه های رنگی چشم را گریان، خسته و از پا افتاده جلوه می دهند . اگر ایده آرایش ساده برای شما دوست داشتنی است پس ترکیبی از سایه های با ته رنگ بژ یا طلایی بخرید . این برای شما نگاه زیبایی به ارمغان می آورد.
سایه ها برای استفاده روزانه بسیار سودمند هستند و شما می توانید با استفاده از آنها به راحتی چشم خود را شکیل کنیدالبته برای یک آرایش ایده آل شما باید رنگ مناسب را انتخاب کنید.


سایه چشم درخشان


سایه های براق، چین و چروک های اطراف چشم را بیشتر نشان می دهند. اگر جوان هستید که مشکلی نیست اما اگر پوست تان چین و چروک دارد، از مصرف زیاد سایه چشم براق خودداری کنید. شما پول زیادی برای پوشاندن چروک های صورت تان می پردازید اما تمام آنها با مصرف سایه های چشم براق نابود می شوند. اگر می خواهید چشم هایتان بیشتر بدرخشد، از سایه های مات استفاده کنید. از مصرف زیاد سایه چشم، خط چشم و ریمل براق به شدت خودداری کنید وگرنه به سرعت مورد انتقاد آقایان قرار خواهید گرفت.



اصلاح نادرست


تمام آقایان دوست دارند خانم هایشان مرتب اصلاح کنند و تمیز باشند. اگر شما این گونه نیستید، آرایش صورت هم برای زیبایی و جذابیت شما فایده ای ندارد. هنگام اصلاح نیز مراقب باشید، پوست بدن شما باید نرم به نظر آید نه خراشیده و زبر. این اولین چیزی است که نظر آقایان را به خود جلب می کند.


موهای غیر طبیعی


آقایان موهای طبیعی خانم ها را بیشتر می پسندند. برای زیبا بودن لازم نیست به دنبال محصولات آرایشی مو بگردید، موهای طبیعی جذابیت بیشتری دارند. مواد نگهدارنده هایی مانند ژل مو را روی موهای خود خالی نکنید، طوری که پس از لمس آنها مجبور به شستن دست هایتان شوید.


 موفق باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی